2013. június 11., kedd

Karalábé főzelék


Hozzávaló
  • 2 db jó nagy, zsenge karalábé kockára darabolva
  • 2 db zsenge sárgarépa (el is maradhat)kockára darabolva
  • csokor petrezselyem aprítva
  • 3 tk cukor /eritrit
  • 3 csapott tk (Himalája) só. 
  • 1 késhegynyi őrölt bors ( én nem sajnálom belőle mert szeretem ha csípős)
  • 1 tk ételízesítő (saját készítésű, sótlan)
  • 3 ek olaj/ 1 ek zsír csapottan
  • annyi víz ami éppen ellepi
  • 2-3 ek liszt /rizslisz
  • 2-4 dl tej / otthon készített 5 perces rizstejjel 
  • virsli
Elkészítés

Az edénybe tettem az összes hozzávalót a virsli a liszt és a tej és petrezselyem kivételével. Lezártam a gépet, és elindítottam a RICE= rizs programot. Lejáratkor beletettem a karikára feldarabolt virslit és a tejben elkevert lisztet majd fedő nélkül szabadon választott idő mellett pár perc alatt készre főztem. Megszórtam a petrezselyemmel. Elkészíthető e nélkül a gép nélkul is edényben. Só és az édesítés saját izlés szerint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése