2013. március 10., vasárnap

Borsófőzelék


Hozzávaló
  • 1 kg friss vagy mirelit borsó
  • 1 fej vöröshagyma apróra vágva
  • 3 ek olaj
  • 3 tk só (Himalája)
  • 3 tk cukor (Xillit)
  • 4 tk ételízesítő sótlan (házi)
  • 1 csokor petrezselyem apróra vágva
  • 1/4 tk őröltbors
  • csapott tk pirospaprika
  • 1-2 gerezd paradicsom (el is maradhat)
  • csipet majoranna
  • 3 mérőpohár víz
  • a habaráshoz: 1 dl tejföl - 4 ek liszt - 1-2,5 dl tej 
Feltétnek most 3 pár lekarikázott virslit főztem bele. Az elkészített főzelékkel csak egy pillanatig főtt együtt.
Elkészítés

A fedő nélküli gépben az olajon megdinszteltem a hagymát majd rátettem a mirelit borsót és ezzel együtt pároltam egy kicsit. Rátettem a borsóra a habarás kivételével az összes hozzávalót, lezártam a gépet és a RICE -rizs programot elindítottam. Lejáratkor a fedőt eltávolítottam és behabartam a főzeléket, beletettem a karikázott virslit is és összeforraltam. Tálalható!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése