2013. december 20., péntek

Ischler zablisztből

A receptet egy olyan blogon találtam, amit már nem lehet elérni. De ezúton is köszönöm neki a receptet, mellyel hozzásegített az életmód váltásomhoz. Egyből  dupla adagot készítettem.


Hozzávaló

  • 21 dkg zabliszt
  • 10,5 dkg darált dió
  • 2 tojás sárgája
  • 4-5 ek kefír
  • 3 csipet só
  • 24 db édesítő tabletta (Süssina) porrá törve
  • pár csepp rumaroma
  • 3 késhegynyi szódabikarbóna
Lekvár a ragasztáshoz (teljesen cukormentes)
Olvasztott csoki  a tetejére( 70-80 %-os étcsokival)

Elkészítés


A lekvár és a csoki kivételével az anyagokat annyi kefirrel dolgoztam össze, hogy egy rugalmas tésztát kaptam. 2-3 mm vastagra nyújtottam és 4-5 cm átmérőjű szaggatóval kiszaggattam. 180 C° -ra előmelegített sütőben, papírozott tepsiben 4-10 perc alatt megsütöttem. Vigyázz nem szabad megégetni! Miután kihűlt 2 db-t lekvárral megkenve összeragasztottam és olvasztott csokoládéval bevontam. Hagytam megdermedni és dobozoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése